A megrendelés  interneten, írásban,  magyar nyelven kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, amely iktatásra nem, de mentésre kerül, és úgy kerül archiválásra, hogy utólagosan hozzáférhető, valamint legalább a teljesítés idejéig visszakereshető.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni utánvétes fizetési mód esetén. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlakiküldés elektronikus úton történik, amely a vevő e-mail címére kerül elküldésre. Kérem a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt esetén az ügyintézés problémássá válik! Biztosított a lehetőség a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.

Műszaki tanácsadás keretében történő személyes átadás esetén a terméket szállítási költség nem terheli.

A Vállalkozást az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.  Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Eladó telefonszámán, vagy központi e-mail címen van mód.

Házhoz szállítás, információk

Weboldal termékeinek megrendeléseit alapesetben a Magyar Posta Zrt vagy a GLS Zrt. kézbesíti, a csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Visszaérkező csomag szállítási költsége – ha a megrendelő részére felróható hiba miatt hiúsult meg a kiszállítás – a díj a megrendelőre kerül kiterhelésre!

 

Szállítások díjszabása

A megrendelt termékeket a megrendelés folyamán kiválasztható szállítási módon lehet kiszállítani. Ezek a következők:

• Személyes átvétel műszaki tanácsadással

Személyes átvétel csak egyeztetett módon lehetséges a cég székhelyén. Ilyen esetekben a vásárlást az áru értékén felül semmilyen kiszállítási díj nem terheli. Személyes átadás jelenleg csak a telephelyen érhető el – előzetesen egyeztetett időpontban. A személyes átvétel műszaki tanácsadással, javaslattétellel együtt történik. A műszaki tanácsadás, javaslattétel teljesen ingyenes.

• Magyar Posta ( Aktuális díjszabásért kérem látogasson el ide : https://www.posta.hu/dijszabasok)

• GLS Futárszolgálat ( 2.000 Ft )

 

 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén van mód ismételten elindítani!
Minden termékekre – eltérő megállapodás hiányában – 12 hónap garancia biztosított. Termék meghibásodása esetén a számlán megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá az elérhetőségeinek valamelyikén.

Fizetési módok

Átutalásos fizetés esetén a megrendelés végösszege a számlán feltüntetett bankszámlaszámára kell, hogy beérkezzen. Lehetőség van a számlázórendszerből kapott átutalásos számla online kiegyenlítésére is. Az utánvétes szállításnál a fizetést a futárnak kell teljesíteni illetve a szállítmányozó cég felé kell az ellenértéket rendezni.